Monday, April 6, 2009

11 DOA MOHON MASUK SYURGA

Ya Allah, Engkau Tuhanku, tidak ada Tuhan melainkan Engkau, Engkau telah menjadikan daku dan aku hambamu, dan aku sentiasa berada dalam gengaman-Mu dan tetapanmu tidak ada kesunggupanku, aku berlindung dengan Engkau daripada kejahatan apa yang telah aku perbuat, aku mengaku kepada Engkau dengan nikmat-Mu ke atas ku dan aku mengaku kepada Engkau dengan dosaku yang telah aku lakukan, maka ampun oleh-Mu bagiku, kerana bahawasanya tidak ada yang mengampuni dosa melainkan Engkaulah jua.

12 DOA MOHON SELAMAT DARI BALA DUNIA DAN AZAB AKHIRAT

Ya Allah, selamatkan kami dari setiap bala didunia dan azab diakhirat dan jauhilah dari kami keburukan-keburukan dunia dan azab akhirat, dengan rahmat-mu,Wahai Tuhan yang Maha Penyayang.

No comments:

Post a Comment